Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    21 Mayıs 2013 Salı

    Seni Seviyorum ve Seninle Yaşlanmak İstiyorum


    seni seviyorum

    1 hafta doldu bu gün.
    Çok kavga eder olmuştuk kocamla. Bakalım yalnız yapabilecek miyiz düşüncesiyle. 1 hafta ayrı kaldık.
    Duruma göre vereceğiz kararımızı.

    Onsuzluk hiç beklediğim gibi olmadı. Sanırım ben ayrılamıyacağım ondan.
    Yok yok kesinlikle ayrılamıyacağım.

    Halbuki ben istemiştim ayrılığı. O da böyle bir alternatif buldu. Bana kalsa açmıştım davayı. Dediki biz ayrılamayız.
    Hayır dedim ayrılırız. Deneyelim dedi sadece 1 hafta bakalım birbirimizsiz yapabilecek miyiz?
    Bu süre zarfında yüz yüze ve telefonla konuşmak yasak kararı da aldık. Birbirimizin sesini dahi duymadık.

    Sorunumuzdu büyük değilmiş. Salim kafayla düşününce görüyorum.
    Bazen insan olayların içindeyken göremiyor. Bizim sorunumuzda  ailelerimizdi.
    İkimizin aileside her şeyimize karışıyordu. Bizimde sinirler geriliyordu haliyle.
    Sonucuda bağırmalar, kavgalar...
    Şimdi ardıma bakıyorumda bu boşanılacak bir mesele mi? Kesinlikle hayır!
    Aşılmayacak bir konu mu? Kesinlikle hayır!
    Hele onsuzluğu tattıktan sonra...

    Geceleri uyanıyorum yatak bomboş. Elimi atıyorum kocama sarılmak için yeri boş ve soğuk.
    Tek başına yemek yemekte zormuş. 1 haftadır doğru düzgün yemek yiyemedim. O kadar alışmışım ki ona, onsuz yemeklerin tadı yok.
    Nefesini arar oldum evde. Gülüşünü özlüyorum. Elini tutmak istiyorum.
    Yolda el ele olanları görünce kıskanır oldum.

    Boşanmak kolaymış onu anladım. Niye kolayı seçiyorum ki ben, kocamı bu kadar severken.
    Niye kolayı seçiyorum ki, o beni bu kadar çok severken...

    Ailelerimizi neden sorun yapmışız ki? Bu evliliği onlar mı yaşıyor?
    Evliliğe 3. kişileri karıştırınca olanlar ortada.
    Tatlılıkla onlarla konuşup halledebirmişiz.
    Yada karışmaya devam mı ediyorlar, bunu evimize sorun etmeyebilirmişiz.

    Şükür ki geç olmadı. Ya boşandıktan sonra görseydim bunları.
    Allah'ım şükürler olsun sana. Kocamı kaybetmedim.

    Bu gün buluşacağız. 1 hafta oldu onu görmeyeli.
    Sanırım atlayacağım boynuna göz yaşlarımla.
    Diyeceğim ki sorunları çözebiliriz. Birlikte aşamayacağımız şey yok.
    Seni seviyorum ve seninle yaşlanmak istiyorum.

    Gülşah D.

    6 yorum:

    1. müthişsin yine :) kalemine yüregine saglık :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yorumunuz için teşekkürler.
        Allah razı olsun.:)

        Sil
    2. yeni tasarımı daha anca fark etim buaralar pek bir yoğunum yazı gene çok anlamlı Allah razı olsun çok güzel bir paylaşım :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. sağ olasın arkadaşım güzel yorumun için.
        Rabbim hepimizden razı olsun.:)

        Sil
    3. Tek kelime ile mükemmel...

      YanıtlaSil
    4. bizde bir aylik ayri kalma karari ile ayrildik uc aylik hamileydim ve bebegim simdi yasina girmek uzere..adam adam olmayinca cozum bulunmuyr... ne zaman oldu cocugunu gormedi... neyse herkeze mutluluklar

      YanıtlaSil

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...