Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    9 Haziran 2013 Pazar

    Ceza Veren Annenin Pişmanlığı!


    çocuk yetiştirmenin kuralları

    Çocuğuma nasıl davranmam gerektiğini zamanında anlayamadığım için çok üzgünüm.
    Bilemezdim kalıcı hasarlar bırakacağımı çocuğumun üzerinde.
    Onu öyle görünce içimde açılan yaraların bu denli acıyacağını bilemezdim.
    Emanete böyle mi sahip çıktım ben! İnanamıyorum Allah'ım.

    Ceza vermek istemiştim, öğrensin yanlış yaptığını ve bir daha yapmasın diye.
    Banyoya kilitlerdim bir hatası olduğunda küçükken. Karanlıkta, tek başına küçücük çocuk banyoda ne yapar?

    Ah akılsız kafam, düşünemedim.

    Ona doğruyu hem hâlimle hem dilimle anlatmalıydım. Çocuk bu ne bilsin!
    Şimdi ne mi oldu?

    Oğlum 22 yaşında ama banyo kapısı kapalıyken ve ışık açık olmadan banyoya giremiyor. Sadece bu değil, o banyo yaparken muhakkak evde aileden biri olmalı.

    Ah benim güzel oğlum.
    Kim bilir ne tür bir korkuyla banyoya giremiyorsun...
    Küçükken sen, sana nasıl bir psikolojik sıkıntı yaşattım, ah ben...


    Dikkatli olmalıydım.

    Çocuklarımıza nasıl davranalım? denildiğinde şöyle cevap veriyorum:
    Dengeli.
    Emanet olduklarını unutmadan.
    Sabırla.
    Şefkatle.
    Nazik ruhlarına nazikçe davranarak.

    BÜŞRA ŞÜKRAN

    6 yorum:

    1. Çocuk büyütürken inşAllah çocukta fazla yanlışlık yapmadan sağlıklı nesiller yetiştiririz.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. İnşaAllah, hiç yanlışlık yapmamaya gayret edelim, Allah yardımcımız olacaktır.

        Sil
    2. nedense cogu ebevenler ilk cocukta cok hata yapiyoruz zamanla tecrbe kazaniyoruz ve ayniuhatalari ikincisinde yapmiyoruz... yasayarak ogrenmek bu olsa gerek rabbim hayirli evlatlar nasip etsin insallah

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Amin, Rabbim verdiği tüm emanetlere layıkıyla sahip çıkmayı nasip etsin.

        Sil
    3. Rabbim emanetlerimizi en güzel şekilde büyütmeyi nasip etsin.Gözümüzden bile sakındığımız meleklerimize bilmeden nasılda zararlar verebiliyoruz.Umarım oğlunuz tüm korkularından bir an önce kurtulur dualarınızla inşAllah

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Amin, bazen insan yaptığının ne sonuçlar açacağını düşünemeyebiliyor. Bu olay benim değil bir yakınımın başından geçti, bende faydalanıp yanlışlardan uzak duralım/durulsun diye kendi görüşlerimle harmanlayarak yazı haline döktüm.

        Sil

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...