Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    5 Mart 2013 Salı

    Seni Tekrar Sevmek Istiyorum Baba

     
    baba
    Ah babacığım ne olurdu şimdi sana seve seve öpe koklaya baksaydım.

    Ne olurdu o günleri bize yaşatmasaydın. Belli değil miydi sanki böyle olacağı?

    Üzmeseydin ya beni, annemi, kardeşlerimi, evlatlarımı…

    O gün dün gibi aklımda, anneme bakma sırası bendeydi senin işlerin vardı yurt dışındaydın sırasıyla kardeşlerimizle beraber annemize bakıyorduk. Annem yatağında ne kadar da sevinmişti sen onu ziyarete geldin diye. Kadıncağız ne kadar mutlu olmuştu. Ama senin gelme amacın başkaymış, anneme dedin gözümüzün önünde. Annem hastalıktan çökmüştü ya sen bu isteğini bildirince daha da çöktü. Boşanmak istiyormuşsun, annem hasta diye onu boşayacakmışsın oysaki annem hasta olmadan önce mutlu değil miydiniz hiç?  niye hastalanır hastalanmaz vazgeçtin ondan? Buna sesimi çıkaramadan dedin ki: Evleneceğim.

    Annem hıçkırıklara boğuldu ve kendisini yalnız bırakmamızı istedi. Çıktık dışarıya sen, kocam, ben ve çocuklarım. Dedim baba, annem çok üzüldü ona bunu yapmamalısın. Kapat çeneni sana mı soracağım dedin. Baba kimle evleniyorsun peki dedim. 20’li yaşlarda bir kızla dedin. Baba o kız senin neredeyse torunlarının yaşında, paran, malın mülkün için peşindedir dedim. Kocamın lavaboda olmasını fırsat bilip küçücük çocuklarımın gözü önünde beni dövdün. Çocuklarım ve ben hıçkırıklarla ağlarken Allah’a şükür kocam yetişti kurtardı elinden. Ama o saygısından sana elini kaldırmadı. Konuşmaya çalıştı. Dinlemedin, estin gürledin. Beni evlatlıktan ret edip çektin gittin. Acılarla, hıçkırıklarla bizi baş başa bırakıp gittin.

    Duyduk sonra haberlerini evlenmişsin o küçücük kızla. Paralarını kendi hesabına yatırtmış anneme boşanırken kaptırmamak bahanesiyle. En pahalı düğünleri istemiş senden yapmışsın. En lüks evi aldırmış kendisi için sana, en pahalı takılar, en pahalı kıyafetler, en pahalı araba vs. aldırmış, o zaman da anlamadın baba. Bu kızın gözünün sende değil paranda olduğunu. İlle seni beş kuruşsuz sokağa mı atması lazımdı?

    Sen de annem gibi felç geçirmişsin baba, ama annem artık yok sen onu terk ettikten sonra dayanamadı vefat etti. Nur içinde yatsın güzel annem.

    Allah’ın takdiri kızım ameliyat olmuştu o gün hastanedeydik bizde. Dediler kimsesiz sahipsiz biri varmış Allah rızası için para topluyorlarmış, bizde kimmiş bir ziyaretine gidelim dedik ona göre yardımda da bulunuruz. Seni gördüğüm an bayılmışım baba. Sen bu hallere düşecek adam mıydın?

    Kardeşlerime haber verdik, hiç birisi seni görmeye gelmedi baba biliyor musun? İstemediler seni, kimin yanında yediyse parayı o baksın dediler. İstemediler hem sen onları çocukları yanında dövmemiştin, evlatlıktan da ret etmemiştin. Ama istemediler.

    Seni kocamla orada bırakamadık baba. Çünkü bizim Allah’tan korkumuz vardı. Sana senin bize ve anneme davrandığın gibi davranamazdık. Ama baba sevgimden değil, sırf Rabbim benden razı olsun diye bakıyorum sana. İçim acıyor seni görünce kalbim sızlıyor ama kimselere muhtaç etmemeye çalışıyorum seni. Sen de farkındasın anlıyorum ağlıyorsun beni görünce usul usul. Hele temizliğini yaparken kahır oluyorsun, sicim sicim göz yaşı döküyorsun.

    Dua ediyorum Rabbime biliyor musun baba? Seni af edebilmek için, tekrar seni sevebilmek için.

    Seni şefkatle sarabilmek için.

    Öpemiyorum seni eskiden ne çok öperdim hatırlıyor musun? Yine o günlere dönelim istiyorum dua ediyorum inşaAllah dualarım kabul olur.

    Sende dua et olur mu? Seni tekrar sevebilmem için.
    Gülşah D.'nin kaleminden

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...