Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    7 Mart 2013 Perşembe

    Dostum ne dersin?

     

    Rüzgarlıydı hava. Şalım uçuşuyordu. Sonra gölgesini gördüm yerde. Yarı gölge. İçini gösteriyormuş demek ki, yarı gölge olduğuna göre.
    Bazı insanlar..insanların bazıları..içini dışıyla gizleyenlerden bahsediyorum, dostum sende farkedebildin mi? 

    Gizlemeyeceğim, şalımı çok dürüst buldum, olduğu gibi göründüğü için. Bazı insanlardan daha dürüst...
    Her nesneyi okumalıyız ne dersin?


    Binaların ard arda sıralandığı bir sokaktan geçiyordum, baktım, bu binalar gülümsemek nedir bilmiyor. Hepsi kaba, hepsi donuk, hepsi birbirine benzer. Onlarla beraber yaşaya yaşaya onlara mı benzedik ne dersin?
    Bazı insanlar ya da insanların çoğu... Binalara benzetiyorum onları... Kaba, donuk, birbirinin aynı.
    Bazen bu okuma işi insanı üzüyor, ne dersin?

    Bakıyordum etrafıma. Ama bu bakışlar farklıydı... Yanından geçtiğim elma ağacına bakıyordum, bir başka bakıyordum. Ah elma ağacı..ne de güzel yapıyorsun sana verilen görevi...
    İnsanlara, bazı insanlara dönüp baktığımda gördüğüm beni üzüyordu... Elma ağacını vazifeli görüp, insanı boş görmek, işsiz görmek... Ne üzücü. İnsan bilmez mi görevini? İnsan bilse ya görevini... Araştırsa ya... Elma ağacının görevi belli, zekası da bundan ötürü yok, iradesi de. Ya insan zeka ona neden verildi sanır? Peki irade?
    Bazen okumaktan ötesi gerekir dostum, ne dersin?

    Büşra Şükran


     


    3 yorum:

    1. Bazende okumaya çalışmak yorar insanı...Bakmakla görmek arasındaki farkı anlayabilenlerden olmak..RABBİMİZ HAYRETİMİZİ ARTIR.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yorulmadan olmuyor ki kardeşim :) Amin, Allah yardımcımız olsun. Bakıp görmek, görüp okumak, okuyup anlamak, anlayıp uygulamak gerekiyor.

        Sil
    2. ne kadar güzel ve manidar bir yazı.

      YanıtlaSil

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...