Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    15 Şubat 2013 Cuma

    Küçük Bir Çocugun Duası


    aile kavgası


    Annemle babam kavga etmesinler  ne olursun Allah'ım.
    Etmesinler işte ben çok üzülüyorum.
    Yatağımda ağlıyorum. Ama sesimi duymasınlar diye kısık sesle ağlıyorum.
    Birde birbirlerine yüksek sesle konuşuyorlar, kötü şeyler söylüyorlar bazende hayvan isimleri söylüyorlar. Ama bu yanlış, bana yapma diyorlar, onlarda yapmasın Allah'ım.
    Allah'ım onlar kavga ettiklerinde canım hiç birşey yapmak istemiyor. Oyun oynayasım gelmiyor, çikolata bile yiyesim gelmiyor. O kadar çok üzülüyorum ki Allah'ım canım çok sıkılıyor hep ağlamak istiyorum.
    Bazende bende onların yaptığı gibi arkadaşlarıma bağırıyorum. Üzülüyorlar biliyorum. Ama istemeden yapıyorum. Bazı arkadaşlarımda o zamanlar annem gibi ağlıyor. Kimse ağlamasın Allah'ım. Annem hiç ağlamasın, o ağlayınca ben çok kötü oluyorum.
    Bazen babam anneme vuruyor, o zamanlar varya babamı hiç sevmiyorum. Bazen ölsün diyorum ya sana o duamı sakın kabul etme Allah'ım. Ben babamı aslında çok seviyorum.
    Geçenlerde televizyonda duydum. Bir adam karısını öldürmüş. Allahım benim babam da annemi öldürür mü? Öldürmesin Allah'ım. Ben annemsiz ne yaparım. O haberi duyduğumdan beri çok korkuyorum, okuldan geldiğimde ya babam annemi öldürmüşse diye aklıma geliyor. Gözümün önünde filmlerde gördüğüm kanlı korkunç bıçaklar oluyor. Kapının ziline hiç durmadan basıyorum, kapıyı annem açmazsa gözlerim hemen annemi arıyor. Annemi görünce dünyalar sanki benim oluyor. Annemi görünce hemen sana teşekkür ediyorum Allah'ım. Hep kapıda beni annem karşılasın Allah'ım annem hiç ölmesin.
    Annem babam yokken  babamın hakkında bana kötü şeyler söylüyor, babamda annem yokken annemi kötülüyor, ne den böyle yapıyorlar Allah'ım sanırım birbirlerini hiç sevmiyorlar. Annem babamı sevmemi istemiyor, babamda annemi sevmemi istemiyor. Ama ben ikisini seviyorum, onlarda birbirlerini sevsinler Allah'ım, sevsinler ki kavga etmesinler, sevsinler ki kötü konuşmasınlar, sevsinler ki ben ağlamayayım., kötü olmayayım.
    Sırf benim annem ve babam değil Allah'ım bütün çocukların anne ve babaları kavga etmesin, çocuklar üzülmesin.
    Dedemlere veya misafirliğe başkalarının evine gittiğimizde çok mutlu oluyorum, biliyor musun Allah'ım? O zamanlar annemle babam birbirine hiç kötü şeyler söylemiyorlar kavga bile etmiyorlar. Hatta birbirlerine güzel şeylerde söylüyorlar. Annem babama canım diyor, babamda anneme karıcığım diyor. Onlar öyle deyince dünyalar benim oluyor. Gittiğimiz yerlerde yanlarından hiç ayrılmıyorum, onları seyrediyorum ve sana dua ediyorum evde de öyle olsunlar Allah'ım.
    Duamı kabul et  ne olur Allah'ım, ben üzülmeyeyim, çocuklar üzülmesin, kimse üzülmesin.

    -AMİN-

    Gülşah D.'nin kaleminden

    2 yorum:

    1. ya allah senin bu merhametli duani kabul etsin beni hem bukadar sevgin hemde bukadar merhametin aglatti aynisini benim yavrularimda cekti

      YanıtlaSil
    2. cok güzel cokda anlamli

      YanıtlaSil

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...