Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    25 Şubat 2013 Pazartesi

    Bu Sefer Basaracagım



    Kızlar oturmuş Ayşe’yi çekiştiriyorlar.  Yok, kocası tipsizmiş, Ayşe beceriksizmiş, çok para harcarlarmış, evlerine giren çıkan belli olmazmış. Sürekli kavga ederlermiş…..
    Bende oturuyorum, onlara katılmıyorum ama en yakın arkadaşımı savunmuyorum. Gıybete, iftiraya ortak oluyorum. Üstüne üstlük konuyu bile kapatmıyorum.  Ben nasıl bir Müslüman’ım, nasıl arkadaşım Allah'ım? Neden, senin emirlerini değil de kulların ne yapacağını düşünüyorum. Susuyorum çünkü beni bir daha misafirliğe çağırmazlar, arkadaşlık yapmazlar,  öyle evde kös kös otururum dışlanırım.


    Allah’ım ben ne yapıyorum? Gıybet, iftira en büyük günahlardan değil mi? Niye ben sessiz kalıyorum.
    Her gün namaz kılarken Hümeze suresini okuyan nerede? Ben değil miyim o?
    *Arkadan çekiştirip duran, kaş göz hareketleriyle alay eden her kişinin vay haline;( 104 / HUMEZE - 1)

    Niye senin emrine boyun eğemiyorum? Niye gıybeti günah görmüyorum, görmüyoruz? İlla günah deyince aklımıza zina, adam öldürme geliyor.
    Dayanamıyorum Allah’ım bu sefer konuşacağım, ne derlerse desinler, beni isterse aralarına kabul etmesinler.
    Dilsiz şeytan olmayacağım, konuşacağım günaha ortak olmayacağım. Susturamazsam o ortamda sırf senin rızan için durmayacağım.
    Sen razı ol yeter Allah’ım bu sefer başaracağım.


    Gülşah D.'nin kaleminden

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...