Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    26 Şubat 2013 Salı

    Insan pek acelecidir...




    Sıkıntıya düştüğümde beni kendime getiren Sensin Allah'ım.
    Bulunduğum hale çareler sunan Senin güzel Kitabın.

    Bazen kendimi unuttuğum oluyor, ah nefsim ah... 
    Sen gösteriyorsun beni bana...

    Ben artık bildim, bildim artık.
    Bazen Sana el açarken ne istediğimi bilmediğimi.
    İstediğimi istediğim anda vermiş olsan... 
    Şimdi anlıyorum, dönüp baktığımda eskiye, geçmişime... 
    Diyorum iyi ki vermemişsin Allah'ım.
    Anlıyorum Sen beni benden iyi biliyorsun.*


    ''Senin dinini yaymayı dert edinenin tüm dertlerini Sen satın alırmışsın.''
    Seni bilen birinde neden dert olmaz anlıyorum Allah'ım! 

    Nefsine uyan müslümanları tüm müslümanlığa mal ediyorlar. Müslümanlığı kirletmek amaçları... Sen bana ve tüm müslüman kardeşlerime dosdoğru İslam'ı temsil etmeyi nasip et, bizi doğrulardan et Allah'ım.

    Şekil peşine düşüp manayı hiçe sayanlardan etme. Kur'an'ı yüksek yerlere, saygıdır diye, koyup Onu okumamak ne büyük gaflet... Namazın yalnız şekliyle uğraşmak ne büyük gaflet... Saygı! Sadece görüntüsüne mi? Sen Onunla amel etmemizi istiyorsun. Sen namazı anlayarak kılmamızı istiyorsun. Bizleri Kitabına hakkıyla sahip çıkanlardan et, hakkıyla amel edenlerden et, namazı dosdoğru kılanlardan et, anlayanlardan et.

    Dilime dolandı birden 'Halimi anlayan yok' diye bir şarkı bugün. Ne kadar da yanlış oysa ki... Belki bir beşer anlamaz ama Sen beni hep anlarsın Allah'ım.   

    Elçin Yusuf'u o kuyudan kurtardığın gibi bizleri de nefslerimizin kuyusundan kurtar. Sen tutarsan ben düşmem, biz düşmeyiz Allah'ım.

     
     

    *İnsan hayra dua ettiği gibi, şerre de dua eder. İnsan, pek acelecidir.   
    [İsrâ 17; 11]

    Büşra Şükran

    2 yorum:

    1. Aminn.. Maşallah ne güzel yazıyorsunuz Rabbim cümlemizin dilinde, elin, yüreğinde olan bağları çözsün ki inşaAllah hakkıyla Hakkı anlatabilelim .. Yüreğinize sağlık gerçekten ..

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Rabbim hem hakkıyla anlamayı hem de anlatmayı nasip eylesin...
        Çook teşekkürler. :))

        Sil

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...