Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    9 Ekim 2014 Perşembe

    ''Bir daha dünyaya gelsen yine benimle evlenir misin?''


    ''Bir daha dünyaya gelsen yine benimle evlenir misin'' dedi adam(?)

    Evet dedi kadın, 1 değil, 100 defa dünyaya gelsem yine seninle evlenirim.

    Neden dedi adam(?)

    Seviyorum seni dedi kadın.

    Sadece sevdiğin için mi dedi adam(?)

    Sevdiğim ve seninle olmayı sevdiğim için dedi kadın.

    Memnun musun peki benden dedi adam(?)

    Memnunum dedi kadın, çok memnunum.

    Her şeyimden mi memnunsun peki dedi adam(?)

    Her şeyinden değil, dedi kadın.

    Peki memnun olmadığım taraflarım da varsa neden benimlesin dedi adam(?)

    Memnun olduklarım çok daha fazla dedi kadın.

    Peki kötü taraflarım dedi adam(?)

    Benim hiç mi kötü tarafım yok dedi kadın(?)

    O kadar iyisin ki ben onları görmüyorum bile dedi adam.

    O zaman sen söyle dedi kadın,  ''Bir daha dünyaya gelsen yine benimle evlenir misin(?)''

    1 değil, 10 değil, 1000 defa dünyaya gelsem yine seninle evlenirim!..

    Gülşah D.



    3 yorum:

    1. aynennnnnnnnnnnnnn 1 degıl 1000 kere....

      YanıtlaSil
    2. 1 değil 1000 dediğine göre bayağı sevmişler birbirlerini. :)

      YanıtlaSil
    3. Bir daha dünyaya gelemicem ama gelseydim elbette evlenirdim eşimde aynusini söyler biz birbirimizi çok seviyoruz ve çok iyi anlasiyoruz. Eşim çok iyi bir insan kesinlikle baskasiyla olmazdi. Esim bana derki senle evlenmeseydim asla evlenmezdim. Yani ikimuzde çok memnunuz burbirimizden

      YanıtlaSil

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...