Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    14 Ekim 2014 Salı

    ''Ben haklıyım. Ve sen hep haksızsın.''




    ''Ben haklıyım.
    Ve sen hep haksızsın.''

    Bu nasıl birşey ya?
    Yoruldum artık.

    Sevmiyor musun beni hayat arkadaşım?
    Sevmiyor musun?
    Hayat arkadaşı olmak..biz değiliz galiba...
    Olamamışız.


    Niçin beni önemsemiyorsun?
    Ben senin gözünde kimim?

    Başımıza gelen her olayın müsebbibi ben oluyorum.
    Bağırıyorsun konuşmaya kalksam kızıyorsun. Her şeye ama her şeye senin yüzünden böyle oldu diyorsun.

    Kalbim acılar içinde kıvranıyor.
    Anlatmaya çalışıyorum bende nasıl yaralar açtığını, önemsemiyorsun, dinlemiyorsun.


    Öğrencilerim bazen hocam neyiniz var diyorlar.
    Yok bir şeyim diyorum ama inanmıyorlar belli.
    Gözlerim gülmüyormuş...
    Ufacık çocuklar bunlar, ama nasıl da anlıyorlar.
    Evdeki her şey sorun olurken beceremiyorum demek ki gözlerimi güldürmeyi.
    Kalp ağlarken göz mü gülermiş hem?


    Keşke böyle yapmasan..
    Keşke çığlıklarımı duysan..
    Keşke senin değerlin olsam.
    Gerçekten hayat arkadaşın olsam.

    Bir bütün olabilmeyi keşke becerebilsek...


    BÜŞRA ŞÜKRAN

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...