Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    24 Ağustos 2013 Cumartesi

    KOCAM BENDEN UZAKLAŞIYOR!


    Canım sıkılıyor, sıkıntıdan patlıyorum.
    Böyle oluncada kocama sarıyorum.
    Huzurumuz iyice kaçtı. Bu durumdan hiç memnun değilim ama elimden bir şey gelmiyor.
    Ruh gibi dolaşıyorum evin içinde. Olur olmadık şeylere sinirleniyorum.
    Ben huysuz olunca kocamda benden git gide uzaklaşıyor.
    En zoru da bu, kocamın benden uzaklaşması...


    Dertlerimi kafamda çok büyütüyorum, bu bana şunu yaptı, diğeri arkamdan konuştu.
    Akrabamın yaptığını akrep yapmadı..
    Hırsımıda hiç bir şey yapmadığı halde kocamdan alıyorum.

    Bana o kadar anlayışlı davranıyor ki.
    Kendimi kaybettim, eğer Kendime gelmezsem kocamı da kaybedeğim.
    Anlayışlı davranıyor ama benden soğuduğunu fark ediyorum.
    Gözlerinde sevgiyi eskisi gibi bulamıyorum.

    Bir şeyler yapmalıyım, hayata tekrar dönmeliyim.
    Ayağım elbet kayacak burası  imtihan dünyası, hemen pes etmemeliyim.
    Belkide bende bir şeyler var, çevremdeki insanlara yaptığım haraketleri gözden geçirmeliyim.
    Denemeye değer, etrafımı değiştiremiyorsam, kendimi değiştirmeliyim.
    Bunu yapmam önce kendim, sonrada yol arkadaşım için gerekli.

    İsteyince Rabbim verir.
    Çabalamam lazım.

    Başıma gelen sıkıntılar, hayata küsmekle, bağırıp çağırmakla, dünyaya kendimi kapatmakla,
    etrafımdakileri benden uzaklaştırmakla geçmiyor.
    Bunca zaman bu şekilde yol aldım bana bir getirisi oldu mu? Olmadı.

    Yolumun rotasını değiştirmenin vakti geldide geçiyor bile.
    Gideceğim yoldan eminim artık, engellere fazla aldırmayacağım.
    Engeller elbette canımı acıtacak ama dinlenme noktasından öteye geçemeyecekler benim için.

    Adresimi şaşırmışım, karamsarlık  sokağına  sapmışım ama şükür ki çıkmaz sokak olduğunu geç olmadan fark ettim.

    Doğru yolumu buldum! Umut yolu, huzur sokağı.


    ''Gideceğin yoldan eminsen, engeller  'dinlenme noktan'  olmaktan öteye gidemez.''

    Gideceğim yoldan eminim.
    Engeller mi?
    Onlar dinlenme noktası!


    GÜLŞAH D.

    1 yorum:

    1. Kocalarınız tabiiki sizden uzkalaşır. Bir kadın işine geldiğinde ilgi gösterip, sonra da oralı olmazsa kocası da elbette uzaklaşır. Heleki bazı kadınlar cinsel ihtiyacı bir yük olarak görürse ipler çoktan kopmaya başlar. Neymiş sadece hanımefendi istediğinde ilişki olacakmış, neymiş başka zaman erkek isteyince uçkur düşkünüymüş, abazaymış... Bu kadınlar acaba cinsel dürtüleri ve cinsel organları olmadan mı yaratıldı acaba? yoksa melek suretinde insanlar mıdır? Cevaplayın hanımlar...
      Herşeyi bir çırpıda heba eden ve insafsızca erkeklerine kıyan kadınlara yazıklar olsun. Hala şunu anlayamıyor bazısı; erkek kadına, kadın erkeğe muhtaç olarak yaratılmıştır. Ama kimse bunu tek taraflı olarak karşısındakinin zaafı olarak görüpte, öyle muamele edemez. Bu hakkı Allah kimseye vermemiştir.

      YanıtlaSil

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...