Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    23 Mayıs 2013 Perşembe

    Sevdiğini Söyleyemeyen Adam(lar)





    Kocam bu güne kadar bir kere bile beni sevdiğini söyleyemedi.
    Başlarda çok takıyordum bu durumu. Kavga bile çıkardığım oluyordu. Neden beni sevmiyorsun? Bana neden 'SENİ SEVİYORUM' demiyorsun diye.
    Sevgiyi sadece o iki sözcük zannediyordum.
    Bir kadın özellikle o sözcüğü duymayı bekliyor. Bende çok bekledim.

    Kocam sevdiğini sözcüklerle değil hal diliyle, yaptıklarıyla, beni koruyup kollamasıyla, beni düşünmesiyle, değer vermesiyle belli ediyor.

    Sırf seni seviyorum demedi diye kaç sene bu güzel huylarını görmezden geldim. Beni sevmiyorsun, sevseydin söylerdin diye suçladım.
    Ama o her defasında söyleyemiyorum, yapamıyorum ve seni gerçekten çok seviyorum bunu belli edemiyor muyum diye üzülüyordu.

    Dizilerdeki ve filmlerdeki adamların sevdikleri kadınlara 'seni seviyorum' cümlesini bu kadar rahat söylediklerini görünce bir fena oluyordum.
    Demek ki beni sevmiyor ki, söylemiyor diye düşünüyordum.

    Taa ki bu durumu abimle paylaşana kadar.
    Abim dedi ki: Sen o ekrandakileri gerçek mi zannediyorsun? Onlar izlenilsin ve reyting alınsın diye yapılan senaryolar.
    Gerçek hayatta çoğu erkek öyle değil. Nerden biliyorsun diyeceksin. Bende bir erkeğim bileyim azıcık.

    Erkekler öyle yetiştiriliyor ki duygularını belli etmek ve söze dökmek ayıpmış gibi. Güzel sözler ve özellikle seni seviyorum demek erkekliğimize zeval getirirmiş gibi kodlanmış beynimize.
    İstesek de yapamıyoruz. Belli ediyoruz sevdiğimizi ve değer verdiğimizi ama dile dökemiyoruz.
    Bir senin kocan değil çoğu erkek böyle. Ben dahi yengene onu sevdiğimi 3-4 sene sonra ilk defa söyleyebildim. O zamana kadar onu sevmiyor muydum?
    En yakın şahidi sensin onu ne kadar sevdiğimin. Evlenenmek içn az uğraşmadım. Babasının  kapısını az aşındırmadım.
    Biliyor musun hala da rahat bir şekilde söyleyemiyorum. Yengende biliyor onu sevdiğimi, illa ki duymak için uğraşmıyor.

    Birde şöyle düşün. Kocan her gün 'seni seviyorum' deseydi ama sadece dilinde olsaydı, dilinden kalbine inmeseydi ne yapardın?
    Bu daha acı olurdu emin ol. Çok şanslısın ki seni seven bir kocan var. Sana da hak veriyorum duymak istiyorsun.
    Duyamıyorsan sende gör, seni sevdiğini sana davranışlarında, senle ilgi ve alakasında gör.
    Bak o zaman sözden daha kıymetli olacak senin için.

    O günden beri kocamın beni çok sevdiğini görüyorum. Bunu görebilmek o kadar güzelki.
    Duymuyorum ama görüyorum: KOCAM BENİ ÇOK SEVİYOR!

    Gülşah D.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...