Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    20 Nisan 2013 Cumartesi

    Alkolik kadın

    bira



    Bugüne kadar hiç düşünmemiştim alkolü bırakmayı.
    Ben sık içmezdim zaten, çok abartmazdım da.
    Ara ara fazla kaçırdığım olurdu sadece ve kendime derdim:
    -'Aysel alkol yararlı bir şey değil biliyor musun?' diye.

    Ama bu sadece o gün için geçerli olurdu, o gün yararlı olmadığını, zararlı olduğunu kabul eder ardından unuturdum sanki. Düşünmemek çok büyük kayıp!



    Bugüne dek hiç bu konu üzerinde muhakeme etmediğimi farkettim.
    Neden içiyordum ki sahi?

    Bir şeyin doğru olup olmadığını bilmeden, araştırmadan  uygulamama çok kızıyorum.
    Sormadım ki hiç, Allah bu konuda ne der diye!
    Buluştuğumuzda alkol içtiğim o kız arkadaşlarımdan şimdi nefret ediyorum. Sanki görüştüğüm insanlar yanlış olamazdı, yanlış yapamazdı. Sorgulamadığım için kendime çok kızgınım.

    İlla farketmem, aklımı kullanmam için hasta olmam gerekmezdi. Ama ben farkedemedim işte, hasta oldum, ağrıdan kıvrandım, sonra aklım başıma geldi.

    Unutmak için alkol almak ne büyük aptallıkmış! Üzüldüğünde alkol almak... Sanki alkol alınca o üzüntü yok oluyor. Aklını uyuşturmaktan başka bir şey değil alkol, düşünmeni engelleyen parazit... Yaşadığın sorunu çözmek yerine ertelemek...

    Bilemedim Rabbimin benim için en iyisi isteyebileceğini, istediğini...

    Allah alkole haram der, bense etrafımdakileri dinledim, onlar gibi yaşadım, sormadan kabullendim... Hasılı yanlış ettim.

     Hastalığım ne miydi?
    -Bağışıklık sistemim çökmüştü, o kadar sık hasta olmaya başlamıştım ki, iyileşme süremde git gide uzamıştı, bir gün iyiysem altı gün hastaydım.
    -Mide yanmaları beni perişan ediyordu, sanki midem bir alev topuydu.
    -Nabız atışım düzensizleşmişti, nefes almakta güçlük çektiğim günler ne kadar zordu anlatamam... Nefes alamamak ne acı...

    Bu zaten son oldu, nefes alamamak benim aklımı başıma getirdi. Araştırmaya başladım, alkol ne kadar zararlıymış o zaman farkettim. Son olsun, aklımı kullanmadan, Allah'a sormadan bir şey bir daha yapmam!

    Yapmayacağım!
    Kur'an ne büyük kılavuz!
    Okudum, anladım!


    Alkol vücuda yarar falan sağlamaz kardeş!
    Alkolü yaşam tarzı gibi gösteren, yararlıymış gibi tanıtan tüm reklamlara, insanlara, yapılara DUR demeliyiz. DUR ve DÜŞÜN!
    Durun ve Düşünün!

    BÜŞRA ŞÜKRAN

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...