Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    28 Aralık 2015 Pazartesi

    Kitap Tavsiyesi - Din Kadın Adalet / Kur'an Ne Diyor İnsan Ne Anlıyor?



    Din Kadın Adalet / Kur'an Ne Diyor İnsan Ne Anlıyor? * Sonia Cihangir

     Kitabım yeni bitti ve ben gayet başarılı buldum ve bunu sizlerle paylaşmak istedim. Kur'an'ı tek kaynak gören hanif kardeşlerime tavsiye etmeden de duramadım. :)


    Sonia Hanım'la bir Kur'an'la Yüzleşme programıyla tanıştım (harika bir programdı) ve ardından internetten bazı videolarını izledim, video kanalını takip ettim. Duruşuyla, fikir yapısıyla beğendiğim biri. Bu kitabı onu daha da beğenmeme yol açtı. Ve kitabı iyi ki almışım dedim. Kitapta ciddi bir emek, ciddi bir düşünce teri var, bunu görebiliyorsunuz..


    Kitabın hoşlanmadığım noktası; upuzun bir önsöze sahip olması ve bu önsözün çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim biri tarafından yazılmış olması... Neyseki Sonia Hanım'ı o teşvik etmiş...

    Kitapta Kur'an'i yaklaşımlar var hep. Sadece Kur'an. En güzel noktası da bu. ;)

    Açıklık getirilen birçok konu var. En önemsediklerim;

    -Çocukların Evlendirilmesi,
    -Kadının Dövülmesi,
    -Adetli Kadının Namazı,
    -Kur'an Meallerinde Yanlış Kadın Algısı.

    Kitap 109 sayfa ama dopdolu.

    Rahman olan Rabbimizin bizlere gönderdiği Kur'an'ımızı, çeşitli meallerle anlamak için okumanızı dilerim, temenni ederim.

    Din Kadın Adalet kitabını da kesinlikle tavsiye ederim.

    Selamlar...

    not: Kitabı kitapyurdu'ndan sipariş verdim ve hiç memnun kalmadım, siparişlerim kaç gün sonra elime ulaştı.. üstelik bir kitabımı da temin edemediler.

    büşra şükran k.

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...