Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    20 Ekim 2014 Pazartesi

    Sensiz Tek Değil, Yarım Kalmışım!


    Şimdi o gidiyor ya ikiden bir çıkınca ne kalır? Bir kalır değil mi? Öyle değilmiş işte yarım kalıyormuşsun...*
    Neden fark etmedim daha önce?

    Neden fark edemedim?

    Yanımdayken neden kıymetini bilemedim?

    Örseledim, beğenmedim.

    Kendi olmasına izin vermedim.


    Şimdi yok, yarım kaldım, eksik, kırık, darmadağın...

    Böyle yaparak, kendimden bıktırmışım meğer.

    Uzak eylemişim.

    Yanyana olmak değilmiş meğer yakınlık.

    Yanımda diye, hiç kaybedebileceğim düşmemiş aklıma.

    Bağırmam, azarlamam meğer yaralıyormuş yüreğini.

    Sevgim azalmış, yok olmuş yüreğinde..

    Halbuki yüreği sevgimle kaplıydı daha önce..

    Sevgimi söküp almışım yüreğinden.

    Sebebi benmişim, benmişim meğer!

    Kör olabiliyormuş insan görürken..

    Körmüşüm, kör!

    Yarım kalmak kötüymüş, parçamı kaybettim.

    Bilerek yaptım bunu, kıymetini bilemedim.

    Kıymet vermedim, sevgisine karşılığı veremedim.

    Karşılık bulamayınca sevgi ölürmüş.

    Ölmüş!

    Sevgisi ölmüş!

    Şimdi;


    Şimdi;

    Şimdi o gidiyor ya ikiden bir çıkınca ne kalır? Bir kalır değil mi? Öyle değilmiş işte yarım kalıyormuşsun...
    Sevdiklerimizin kıymetini bilelim, bir an önce..
    Onların sevgilerini kaybetmeden! Sevgilerini kaybetmeden yapalım bunu!

    Gülşah D.

    * alıntı

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...