Menu

  • ANA SAYFA
  • G.K.'NİN KALEMİNDEN
  • BÜŞRA ŞÜKRAN'IN KALEMİNDEN
  • ANLATIMLI DİKİŞ
  • YOU TUBE'DA BİZ

    17 Temmuz 2013 Çarşamba

    Bir tarafta aç, yoksul insanlar...



     Bir tarafta mahcup edasıyla çöp arabasını omuzlamış bir küçük... Diğer tarafta kocaman bir ayakkabı mağazası.

    Bir tarafta elindeki üç beş kuruşu hesaplayıp çocuklarına birer çikolata almaya çalışan utangaç bir çehre... Diğer tarafta market arabasını  tıka-basa doldurmuş bir aile.

    Bir tarafta aç, yoksul insanlar... Diğer tarafta patlayacakmış gibi yiyen, sadece kendini düşünen insanlar.

    Sizce de bir şeylerde hata yok mu?

    Muhtaç kardeşlerimize, yardım bekleyen kardeşlerimize yardım etmeli değil miyiz?


    Yediğimizden, giydiğimizden paylaşmalı değil miyiz?

    Biz yardıma muhtaç olsaydık, yardım beklemez miydik? Kalbi güzel insan yolu gözlemez miydik?

    Yardım istemez miydik?

    Gelin beraber yardıma muhtaç kardeşlerimize yardım edelim. Yetim kardeşlerimize, yoksul kardeşlerimize birer tebessüm armağan edelim.


    Gelin kardeşimiz açken, tok yatmayalım.
    Hem kendimizi hem kardeşimizi doyuralım.

    Gelin sevgiyi, kardeşliği ayakta tutalım.

    Bir yetime sponsor ol

    Çocuklara Bayramlık

    İftar

    Kumanya Paketi

    Suriye'ye Yardım

    Kardeş Aile 

    Bağış için ayrıca: Yardımeli Derneği  ve İHH


    BÜŞRA ŞÜKRAN

    2 yorum:

    1. Çok güzel bir konuya değinmişsiniz
      Yardıma vesile olmaya çalıştığınız için Allah sizden razı olsun

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Sağolun, amiin Allah sizden de razı olsun :)

        Sil

    HERKES YORUM YAPABİLİR.
    Siteniz veya bloğunuz yoksa, profil seçin bölümünden Adı/URL yazan kısma tıklayın, AD yazan kısma adınızı yazın, URL kısmını doldurmasanız da olur, yorumunuzu yazıp,

    " YAYINLA "

    yazısına tıkladığınızda yorumunuz gelir.

    Fikirlerinizi paylaşıp bizi yalnız bırakmadığınız için teşekkürler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...